onze
medewerkers

ons team

Pieter
Projectmedewerker Vlaams-Brabant & Brussel

Binnen exxtra zet ik me elke dag in om onze gebruikers in Vlaams-Brabant en Brussel zo goed mogelijk te ondersteunen. Dit is het doel dat ik, al kan ik soms een chaotische indruk maken, onveranderlijk voor ogen blijf houden.

Sinds januari 2023 deel ik de positie van medebestuurder met mijn tweelingbroer Thomas. We brengen onze familiale ondernemingsgeest en zorgzaamheid mee naar exxtra, waar we ernaar streven een klimaat te scheppen waarbinnen elke persoon, van assistent tot budgethouder, kan opbloeien in een omgeving die ondersteunt en versterkt.

Sara
Projectmedewerker - Regio Limburg

De persoon achter elke mens ontdekken, is iets wat mij echt inspireert. Met mijn achtergrond in de zorgsector en jarenlange ervaring in dienstverlening, heb ik geleerd dat het creëren van een positieve impact in het leven van anderen mij veel voldoening geeft. Mijn openhartige persoonlijkheid helpt me om echt verbinding te maken en een verschil te maken in het leven van mensen.

Ik ben ervan overtuigd dat door samen te werken met exxtra, we onze impact kunnen vergroten en nog meer voor de mensen om ons heen kunnen betekenen.

Bieke
Projectmedewerker - Regio Antwerpen

Het is geweldig om mensen te ondersteunen en hen op weg te helpen – dat is waar ik mijn voldoening uit haal. Na mijn studie maatschappelijk werk ontdekte ik dat mijn oprechte betrokkenheid mijn grootste troef is. Als projectmedewerker bij exxtra kan ik mijn open persoonlijkheid en toegankelijkheid volledig inzetten.

Intussen heb ik bij exxtra enorm veel positieve ervaringen opgedaan. Het heeft mijn passie voor het helpen van anderen alleen maar versterkt.
Elke dag brengt nieuwe uitdagingen, maar ook nieuwe kansen.

Elke
Projectmedewerker - Regio Oost & West-Vlaanderen

18 jaar lang, heb ik als verpleegkundige een sleutelrol gespeelt om de noden van zorgvragers met andere disciplines te verbinden en zo het beste uit de hulpverlening naar boven te halen.

Ik wil deze belangrijke rol blijven vervullen bij exxtra, zodat we onze dienstverlening nauw kunnen afstemmen op de individuele behoeften van de budgethouders. Bij dit alles vind ik het essentieel dat vriendelijkheid, empathie en deskundigheid voorop staan.

Joke
Administratie en boekhouding

In mijn rol als vaste medewerker op het hoofdkantoor van exxtra, sta ik altijd klaar om iedereen te ondersteunen, ongeacht de uitdaging. Mijn persoonlijke kenmerken, zoals flexibiliteit en kalmte, helpen me bij het vinden van oplossingen, zelfs in moeilijke situaties. Ik geloof sterk in het ombuigen van negativiteit naar positiviteit en hecht veel waarde aan vriendelijkheid en respectvolle interacties.

Ik ben betrokken bij diverse taken, variërend van telefonische permanentie, het afhandelen van betalingen tot het screenen van assistenten. Mijn streven is, om iedereen snel en efficiënt te helpen, zodat zij hun werk zo soepel mogelijk kunnen voortzetten.

Het is een waar genoegen om elke dag samen te werken met mijn fantastische collega’s. Hun professionaliteit en teamgeest maken het werk niet alleen aangenaam, maar ook inspirerend.

Daisy
Project Manager

Gedurende mijn hele carrière, heeft het werken met mensen en voor mensen altijd centraal gestaan. Bij exxtra hebben we een diepgewortelde drang naar voortdurende groei, zowel als organisatie als individu. Sinds 2022 heb ik het voorrecht om aan het roer van exxtra te staan. Samen met een toegewijd team, zet ik me in om de kwaliteit te waarborgen en onze dienstverlening verder uit te bouwen.

Onze persoonlijke benadering, nabijheid en transparantie onderscheidt ons. Het warme contact met hulpvragers, budgethouders, assistenten en partners geeft me elke dag weer de energie en motivatie om ons werk met passie voort te zetten.

neem vrijblijvend contact op

 Wij helpen je graag verder

Heb je vragen of wil je graag extra info?  Vul onderstaand formulier in of stuur een mail naar info@exxtra.be voor advies op maat. Wij helpen je graag verder!

Wil je liever meer info via een telefoontje? Op het nummer 0471 66 11 39 staan we van maandag tot vrijdag voor je klaar van 8u30 tot 12u30 en van 13u00 tot 17u00.

Liever een bezoekje thuis? We verplaatsen ons graag naar jou voor een huisbezoek. Persoonlijk contact in jouw eigen omgeving vinden we immers erg belangrijk!

    Onze gebruikers spreken uit eigen ervaring

     

    Ons kind is mindervalide. Hij gaat door de dag naar een aangepaste school. Al jarenlang zorgen mijn vrouw en ik voor hem als zijn assistent. Zijn budget laat toe dat we daarvoor vergoed worden. Daar doe je het natuurlijk niet voor. Via exxtra wordt alles goed geregeld. Dat geeft gemoedsrust. We zijn nu ook verzekerd en mijn statuut is beter geregeld. Dat spaart ons een pak tijd aan administratie.

    Donald
    ———-
    Budgethouder

    Mijn vader is al jaar en dag assistent. Een bijstandsorganisatie raadde ons aan om de ondersteuning via exxtra te regelen. Ze bezorgden ons de nodige documenten en hielpen ons met de opstart. Nu verloopt de administratie via exxtra en moet ik zelf geen dingen meer uitzoeken.

    Ann
    ———-
    Budgethouder

    Door exxtra, verdien ik nu een centje bij. En tegelijk kan ik anderen helpen. Samen met de budgethouder bepaal ik maandelijks mijn uren. Die flexibiliteit maakt het voor mij interessant om bij te werken.

    Lindsay
    ———-
    Assistent

    Via exxtra kan ik mijn broer ondersteunen en wordt hij begeleidt door mensen uit zijn eigen netwerk. exxtra regelt de volledige administratie voor ons.

    Koen
    ———-
    Assistent

    laatste nieuws

    Hier blijf je op de hoogte van alle nieuwtjes uit het zorglandschap: handige, hapklare info op mensenmaat én – belangrijker nog – in mensentaal.